Ostatnia aktualizacja: 2023-03-20
Dowiedz się jak podłączyć płatności PayPal w swoim sklepie internetowym.
Płatności online dostępne są dla stron posiadających plan E-COMMERCE.
Płatności PayPal są dostępne dla każdego przedsiębiorcy. Standardowe prowizje pobierane przez PayPal to 1,2%-5% w zależności od sposobu pobierania wpłat.
Oprócz standardowych płatności PayPal bramka PayPal może obsługiwać karty kredytowe i debetowe (American Express, Discover, Mastercard, Visa) a także lokalne płatności internetowe takie jak Venmo, Bancontact, BLIK, iDeal, eps, GiroPay, MyBank, P24, Sofort.
Aby zintegrować bramkę ze sklepem internetowym trzeba wcześniej zarejestrować konto firmowe w PayPal i posiadać gotowy do uruchomienia sprzedaży (lub działający już) sklep internetowy. Konto firmowe w PayPal powinno być aktywne i wszelkie formalności dopełnione.
1. Zaloguj się do panelu Programisty PayPal aby skopiować dane do integracji.
Panel Programisty PayPal dostępny jest pod adresem:
https://developer.paypal.com/dashboard
2. Wejdź do zakładki Apps & Credentials. Zwróć uwagę w jakim trybie działasz czy jest to tryb testowy (sandbox) czy produkcyjny (live), aby uruchomić rzeczywiste płatności wybierz tryb Live.
PayPal Dashboard → App & Credentials → Sklep
3. Wybierz swój sklep i przejdź do jego ustawień. Jeżeli sklepu nie ma na liście utwórz nową pozycję klikając przycisk "Create App".
4. Skopiuj dane integracyjne dla sklepu.
Skopiowane dane integracyjne musisz teraz umieścić w panelu sklepu w Najszybszej
1. Przejdź do ustawień płatności sklepu w panelu Najszybszej
Ustawienia sklepu → Bramki płatności → PayPal konfiguruj
2. W oknie konfiguracji wklej uzyskane z panelu PayPal dane do integracji.
W tym samym oknie wybierz tryb w jakim ma działać system płatności. Aby uruchomić rzeczywiste płatności wybierz opcję "System produkcyjny". Upewnij się wtedy czy dla takiego trybu skopiowałeś dane z PayPal.
Oprócz standardowej płatności przez PayPal możesz dać klientom możliwość zapłaty innymi sposobami np. kartą, Blik, Przelewy24 itp. W polu Przyciski PayPal wybierz te, które akceptujesz. Możesz wybrać wszystkie jednak ostatecznie to PayPal decyduje o pokazaniu wybranych przycisków podczas składania zamówienia.
3. Zapisz ustawienia bramki, a następnie zapisz ustawienia sklepu.
Zalecamy najpierw przetestować system płatności. W tym celu:
Pamiętaj, że dane integracyjne dla Systemu testowego Sandbox i Systemu produkcyjnego są inne.
Jeżeli potrzebujesz dodatkowej pomocy technicznej przy konfiguracji bramki płatności skontaktuj się z nami.