1. Strona główna
  2. Pomoc
  3. Jak odnowić skrzynkę e-mail w domenie

Jak odnowić skrzynkę e-mail w domenie

Dostępne w planach:

Jeżeli Twoja domena została kupiona w Najszybszej to w pierwszym roku możesz korzystać ze skrzynki e-mail bezpłatnie. Od drugiego roku konieczne jest jej odnowienie, aby nadal działała.

Jeżeli Twoja domena jest zewnętrzna (czyli kupiona u innego operatora), skrzynkę e-mail trzeba odnawiać co roku aby działała.

Czy muszę odnawiać skrzynkę?

Skrzynka jest usługą dodatkową i całkowicie opcjonalną. Możesz prowadzić stronę lub sklep i podać na stronie dowolny adres e-mail, np. w domenie Gmail.

👉 Jednak jeżeli prowadzisz sklep internetowy i korzystasz z automatycznych powiadomień wysyłanych ze skrzynki w domenie, jej odnowienie jest konieczne. Nie możesz konfigurować powiadomień sklepu na skrzynce Gmail czy innej publicznej poczcie – wymagany jest adres w Twojej domenie.

Alternatywnie powiadomienia mogą być wysyłane z adresu no-reply@najszybsza.pl, jednak takie rozwiązanie zawsze wygląda mniej profesjonalnie niż własny adres w domenie sklepu.

Dlaczego warto odnowić skrzynkę?

Przedłużając skrzynkę zapewniasz sobie:

  • ciągłość działania poczty,
  • możliwość wysyłania i odbierania wiadomości bez przerwy,
  • sprawne działanie powiadomień automatycznych w sklepie,
  • profesjonalnie wyglądający adres poczty internetowej.

Jak odnowić skrzynkę?

1. Zaloguj się do swojego konta w Najszybszej.

2. W menu głównym wybierz "Zamów usługi".

3. Wybierz "Odnowienie skrzynki" i złóż zamówienie.

Pamiętaj o domenie!

💡 Sprawdź też, czy Twoja domena nie wymaga odnowienia. Jeśli tak, w tym samym zamówieniu możesz przedłużyć jednocześnie skrzyknę i domenę, dzięki czemu obie usługi znajdą się na jednej fakturze.

⚠️ Pamiętaj – skrzynka nie będzie działać, jeżeli domena nie jest odnowiona.

Statusy skrzynki e-mail

OCZEKUJĄCA - skrzynka została utworzona, ale czeka na konfigurację.

AKTYWNA - skrzynka działa poprawnie i jest gotowa do wysyłania oraz odbierania poczty.

  • jeśli domena jest kupiona w Najszybszej – działa od razu,
  • jeśli domena jest zewnętrzna – pamiętaj o poprawnej konfiguracji rekordów DNS.

ZAWIESZONA - skrzynka, której skończyła się ważność. Masz jeszcze 7 dni, aby ją odnowić w zakładce Zamów usługi → Odnowienie skrzynki.

USUNIĘTA - skrzynka wygasła i została usunięta po upływie 7 dni od zawieszenia. Jeśli chcesz z niej ponownie korzystać, musisz kupić nową w zakładce Zamów usługi → Nowa skrzynka, a starą możesz usunąć z listy.

Ostatnia aktualizacja: 2025-09-27

Jak możemy Ci pomóc?

Zajrzyj do Centrum Pomocy ze wskazówkami jak zaprojektować i skonfigurować stronę.

Możesz zlecić nam stworzenie strony lub sklepu w atrakcyjnej cenie.

Skontaktuj się z nami. Zapewniamy profesjonalną i szybką pomoc techniczną.


© 2020-2025 Strona zbudowana i hostowana w Najszybsza.pl

Prywatność

Korzystając z naszej witryny zgadzasz się na stosowanie przez nas cookies. Używamy niezbędnych cookies oraz opcjonalnych.

Polityka prywatności