1. Strona główna
  2. Pomoc
  3. Jak wysyłać automatyczne powiadomienia dla klientów z adresu sklepu

Jak wysyłać automatyczne powiadomienia dla klientów z adresu sklepu

POMOC W TWORZENIU STRONY INTERNETOWEJ

Ostatnia aktualizacja: 2023-11-20

Klienci dokonujący zakupu w Twoim sklepie otrzymują automatyczne powiadomienia ze sklepu na różnych etapach zakupu:

  • zapłata zamówienie
  • wysyłka zamówienia (z produktami fizycznymi)
  • dostarczenie produktu cyfrowego.

Domyślnie, powiadomienia są wysyłane z technicznego adresu Najszybszej. Aby zwiększyć profesjonalizm, zalecamy skonfigurowanie własnego hosta dla powiadomień, co pozwoli na wysyłanie ich z domeny sklepu.

Konfiguracja powiadomień jest nieco inna w zależności od tego czy skrzynka e-mail została zakupiona w Najszybszej czy korzystasz z serwerów poczty u innego operatora.

Powiadomienia ze skrzynki e-mail na serwerach Najszybszej

Dla każdej zakupionej w Najszybszej domeny otrzymujesz jedną bezpłatną skrzynkę e-mail, którą możesz używać do obsługi sklepu i komunikacji z klientami. Zazwyczaj jedna ogólna skrzynka, na przykład sklep@twoja-domena.pl wystarcza do obsługi serwisu. Jednak, jeśli potrzebujesz większej liczby skrzynek, zawsze możesz je dokupić.

Krok 1: Skonfiguruj skrzynkę e-mail

Po zakupie domeny przejdź do kolekcji SKRZYNKI E-MAIL i skonfiguruj skrzynkę w swojej  domenie.

Zobacz: Jak założyć skrzynkę w domenie kupionej w Najszybszej

Krok 2: Skonfiguruj powiadomienia z domeny sklepu

Po uruchomieniu skrzynki e-mail przejdź do ustawień sklepu i skonfiguruj automatyczne powiadomienia wysyłane z tej skrzynki.

Sklep > Ustawienia sklepu > Powiadomienia > Powiadomienia z domeny sklepu

powiadomienia dla klientów z adresu sklepu
powiadomienia dla klientów z adresu sklepu<br>

Uzupełnij wszystkie pola zgodnie z powyższym wzorem:

  • Serwer SMTP - mail.busy.company
  • Port - 587
  • Użytkownik - adres e-mail
  • Nadawca - nazwa nadawcy wraz z adresem e-mail
  • Hasło do skrzynki
  • TLS - zaznacz szyfrowanie TLS

Powiadomienia ze skrzynki e-mail na serwerach zewnętrznych

Jeśli korzystasz z zewnętrznej skrzynki e-mail, uzyskaj od swojego operatora wartości:

  • Serwer SMTP
  • Port SMTP

Następnie wejdź do ustawień sklepu i skonfiguruj automatyczne powiadomienia podając niezbędne dane.

Sklep > Ustawienia sklepu > Powiadomienia > Powiadomienia z domeny sklepu

Skrzynka e-mail powinna być w domenie sklepu. Pamiętaj, aby dostosować te ustawienia, zwłaszcza gdy zmienisz hasło, aby zachować ciągłość komunikacji ze swoimi klientami.

Jeżeli masz dodatkowe pytania dotyczące konfiguracji skontaktuj się z nami.

Stwórz własną stronę internetową w kreatorze stron www Najszybsza.

Jak możemy Ci pomóc?

© 2020-2024 Strona zbudowana i hostowana w Najszybsza.pl