1. Strona główna
  2. Pomoc
  3. Jak skonfigurować zewnętrzną skrzynkę e-mail w Gmail

Jak skonfigurować zewnętrzną skrzynkę e-mail w Gmail

POMOC W TWORZENIU STRONY INTERNETOWEJ

Ostatnia aktualizacja: 2022-07-25

Możesz używać programu Gmail do obsługiwania innych adresów e-mail. Jeżeli jesteś już użytkownikiem Gmaila, kupiłeś skrzynkę e-mail w Najszybszej i chcesz odbierać i wysyłać pocztę za pomocą Gmail to skorzystaj z poniższych wskazówek.

Krok 1. Skonfiguruj wysyłanie poczty

1. Wejdź w Ustawienia Gmail → Konta i importowanie → Wyślij jako. Kliknij "Dodaj inny adres e-mail"

2. W okienku wpisz dane dotyczące skrzynki zewnętrznej e-mail:

  • Nazwa - Imię i nazwisko (kto wysyła wiadomości)
  • Adres e-mail

3. Po kliknięciu "Dalej" wpisz informacje dot. serwera poczty wychodzącej.

  • Serwer SMTP - mail.busy.company. Port - 587
  • Nazwa użytkownika - pełny adres e-mail (użytkownik@domena)
  • Hasło

Przykład:

Informacje na temat serwera znajdziesz w panelu Najszybszej > Skrzynki e-mail > Info.

Po dodaniu adresu e-mail zostaniesz poproszony o wpisanie kodu weryfikacyjnego, który otrzymasz na skrzynkę pocztową. Po udanej weryfikacji będziesz mógł wysyłać pocztę ze swojej skrzynki za pomocą Gmail.

Krok 2. Skonfiguruj odbieranie poczty

1. Wejdź w Ustawienia Gmail → Konta i importowanie → Sprawdź pocztę na innych kontach. Kliknij "Dodaj konto pocztowe"

2. W okienku wpisz adres zewnętrznej skrzynki e-mail i kliknij "Dalej"

3. Wypełnij informacje dot. serwera poczty przychodzącej:

  • Nazwa użytkownika - pełny adres e-mail
  • Serwer POP - mail.busy.company
  • Port 110
  • Zaznacz bezpieczne połączenie SSL

Przykład:

Gotowe! Możesz teraz odbierać w Gmail pocztę przychodzącą na Twoją skrzynkę mailową w domenie.

Stwórz własną stronę internetową w kreatorze stron www Najszybsza.

Jak możemy Ci pomóc?

© 2020-2024 Strona zbudowana i hostowana w Najszybsza.pl