1. Strona główna
  2. Pomoc
  3. Jak założyć skrzynkę e-mail w domenie?

Jak założyć skrzynkę e-mail w domenie?

POMOC W TWORZENIU STRONY INTERNETOWEJ

Ostatnia aktualizacja: 2022-07-25

Jeśli posiadasz aktywną i zweryfikowaną domenę w panelu Najszybszej, możesz łatwo założyć skrzynkę mailową we własnej domenie. Bez względu na to, czy domena została kupiona w Najszybszej czy została zarejestrowana u innego operatora możesz skonfigurować skrzynkę e-mail.

Aby założyć skrzynkę e-mail w domenie kupionej w Najszybszej, muszą być spełnione następujące warunki:

  • Posiadasz aktywną domenę kupioną w Najszybszej
  • Skrzynka zostanie automatycznie założona i będzie dostępna do konfiguracji w kolekcji SKRZYNKI E-MAIL

Aby założyć skrzynkę e-mail w domenie zewnętrznej, muszą być spełnione następujące warunki:

  • Posiadasz witrynę z planem BASIC, PRO lub E-COMMERCE
  • Posiadasz aktywną i zweryfikowaną domenę przypisaną do tej witryny
  • Nie posiadasz aktualnie poczty tj. działającego serwera pocztowego obsługującego skrzynki e-mail w tej domenie
  • Zakupiłeś skrzynkę e-mail w Najszybszej
  • Dla domeny zewnętrznej będziesz musiał samodzielnie zmienić rekordy pocztowe w strefie DNS w panelu swojego operatora domeny

Gdy składasz zamówienie na plan BASIC, PRO lub E-COMMERCE, masz możliwość zakupu skrzynki e-mail. To wygodne rozwiązanie, które pozwoli ci na pełne wykorzystanie potencjału swojej strony internetowej.

Adres e-mail w domenie możesz podłączyć do sklepu internetowego aby obsługiwać automatyczne powiadomienia dla Klientów.

Jak założyć skrzynkę e-mail w domenie zewnętrznej

Krok 1. Zamów skrzynkę e-mail

1. Wejdź na stronę zamówienia klikając "Zamów" w głównej nawigacji.

zamów skrzynkę
zamów skrzynkę<br>

2. Na stronie zamówienia w części "Skrzynka e-mail"  kliknij "Dodaj do koszyka"

zamówienie skrzynki email
zamówienie skrzynki email

3. Złóż zamówienie na skrzynkę.

Krok 2. Skonfiguruj skrzynkę e-mail.

1. Wejdź do głównej kolekcji Skrzynki e-mail.

Po dokonaniu zakupu skrzynka mailowa pojawi się na liście skrzynek. Kliknij przycisk "Konfiguruj".

konfiguracja skrzynki
konfiguracja skrzynki<br>

2. Na stronie konfiguracji wypełnij pola:

  • domena - wybierz aktywną domenę z listy swoich domen
  • identyfikator - nadaj nazwę pokazywaną przed @ w adresie e-mail np. "sklep", "kontakt", "biuro" itp.
  • wyświetlana nazwa - wpisz kto będzie nadawcą poczty
  • hasło - nadaj hasło. Hasło musi zawierać cyfry, małe i duże litery oraz znak specjalny

4. Zapisz i zamknij. Gotowe! Skrzynka została założona i skonfigurowana.

Krok 3. Zmień rekordy DNS

Zaloguj się do panelu swojego operatora domeny i wprowadź rekordy DNS dla poczty. Wartości tych rekordów znajdziesz w kolekcji DOMENY. Kliknij tam przycisk "Info" aby zobaczyć które rekordy zmienić u swojego rejestratora domeny. Po zmianie rekordów będziesz mógł odbierać i wysyłać pocztę.

Jak założyć skrzynkę e-mail w domenie kupionej w Najszybszej

Skonfiguruj skrzynkę e-mail.

1. Po dokonaniu zakupu domeny skrzynka mailowa pojawi się na liście skrzynek w kolekcji SKRZYNKI E-MAIL. Kliknij przycisk "Konfiguruj".

konfiguracja skrzynki
konfiguracja skrzynki

2. Na stronie konfiguracji wypełnij pola:

  • domena - wybierz aktywną domenę z listy swoich domen
  • identyfikator - nadaj nazwę pokazywaną przed @ w adresie e-mail np. "sklep", "kontakt", "biuro" itp.
  • wyświetlana nazwa - wpisz kto będzie nadawcą poczty
  • hasło - nadaj hasło. Hasło musi zawierać cyfry, małe i duże litery oraz znak specjalny

4. Zapisz i zamknij. Gotowe! Skrzynka została skonfigurowana.

Jak odebrać i wysyłać pocztę z nowej skrzynki

Kliknij przycisk "Sprawdź pocztę" aby przejść do aplikacji webowej.

aplikacja pocztowa webowa
aplikacja pocztowa webowa<br>

Jako nazwę użytkownika wpisz cały adres skrzynki e-mail (użytkownik@twoja-domena.pl). Możesz też odbierać pocztę w aplikacjach takich jak Gmail, Outlook.

Zobacz: Jak skonfigurować skrzynkę w Gmail

Stwórz własną stronę internetową w kreatorze stron www Najszybsza.

Jak możemy Ci pomóc?

© 2020-2024 Strona zbudowana i hostowana w Najszybsza.pl