Dostępne w planach:
Google Ads (dawniej Google AdWords) to platforma reklamowa firmy Google, która umożliwia promowanie produktów i usług w wynikach wyszukiwania Google, na stronach partnerów oraz w różnych aplikacjach i witrynach. Dzięki integracji Google Ads ze swoją stroną internetową możesz śledzić efektywność kampanii, mierzyć konwersje i lepiej zarządzać budżetem reklamowym.
W panelu Google Ads samodzielnie ustawiasz budżet kampanii, dobierasz słowa kluczowe i targetujesz reklamy do odpowiednich użytkowników. Twoje reklamy mogą pojawić się w wynikach wyszukiwania Google oraz na stronach partnerów, np. w serwisach informacyjnych lub w aplikacjach mobilnych. Aby mierzyć skuteczność działań reklamowych, warto podłączyć do strony identyfikator śledzący Google Ads.
Zanim podłączysz Google Ads do swojej witryny, upewnij się, że zainstalowany jest Google Tag – to skrypt śledzący, który umożliwia integrację z usługami Google (np. Google Analytics 4 i Google Ads). Bez tego tagu śledzenie konwersji nie będzie możliwe.
Zobacz: Jak podłączyć Google Analytics 4 (Google Tag)
Identyfikator śledzenia (tracking ID) wygląda tak: AW-XXXXXXXXX
i jest używany do śledzenia konwersji i integracji strony z systemem Google Ads.
🛑 Uwaga! Nie pomyl identyfikatora śledzenia z ID konta Google Ads, które jest zwykłym numerem w formacie 123-456-7890
Służy do logowania, zarządzania kontem reklamowym, fakturami itd.
Nie wkleja się go do strony w celu śledzenia.
Jak uzyskać identyfikator śledzenia:
1. Wejdź na https://ads.google.com i zaloguj się na swoje konto Google Ads.
2. Kliknij ikonę „Narzędzia”, a następnie wybierz:
Menedżer danych → Tag Google → Zarządzaj
3. Przejdź do zakładki „Administracja” → „Zarządzaj tagiem Google”.
4. W tabeli „Miejsca docelowe” znajdziesz swój identyfikator śledzenia Google Ads – zaczyna się od AW-XXXXXXXXX
. Skopiuj go – będzie potrzebny w kolejnym kroku.
1. Zaloguj się do swojego konta w kreatorze Najszybsza
2. Przejdź do Witryny → Ustawienia witryny → Analityka
3. W polu Google Ads wprowadź skopiowany wcześniej identyfikator Google Ads w formacie AW-XXXXXXXXXXX
4. Zapisz ustawienia witryny.
Dodanie w ustawieniach witryny Identyfikatora pomiaru spowoduje automatyczne wstawienie na każdej stronie witryny kodu, który śledzi kliknięcia reklam przez użytkowników i przejścia do Twojej witryny.
Zidentyfikuj stronę konwersji w swojej witrynie. Na przykład może to być:
👉🏻 Zobacz: Jak skonfigurować śledzenie konwersji zakupu w Google Ads dla sklepu internetowego
Zajrzyj do Centrum Pomocy ze wskazówkami jak zaprojektować i skonfigurować stronę.
Możesz zlecić nam stworzenie strony lub sklepu w atrakcyjnej cenie.
Skontaktuj się z nami. Zapewniamy profesjonalną i szybką pomoc techniczną.
Korzystając z naszej witryny zgadzasz się na stosowanie przez nas cookies. Używamy niezbędnych cookies oraz opcjonalnych.
Polityka prywatności