Dostępne w planach:
Witrynę z planem płatnym możesz łatwo połączyć z najbardziej popularnym serwisem analizującym ruch na stronie - Google Analytics. Wystarczy, że wkleisz Identyfikator pomiaru w odpowiednie pole w ustawieniach witryny.
👉🏻 https://analytics.google.com
Jedną z głównych korzyści jest możliwość śledzenia ruchu na stronie internetowej. Google Analytics umożliwia monitorowanie liczby odwiedzin, źródeł ruchu oraz popularności poszczególnych stron. Dzięki temu możesz dowiedzieć się, skąd pochodzą użytkownicy, czyli czy trafili na Twoją stronę poprzez wyszukiwarkę, reklamy czy linki z innych stron.
Kolejną ważną zaletą jest możliwość śledzenia zachowań użytkowników na stronie. Google Analytics dostarcza informacji na temat czasu spędzonego na stronie, liczby odwiedzonych stron, wskaźnika odrzutów oraz ścieżek nawigacyjnych. Dzięki tym danym możesz ocenić, jak użytkownicy poruszają się w Twojej witrynie, które strony są najbardziej popularne, a które wymagają poprawy. Pozwoli Ci to zoptymalizować stronę pod kątem użyteczności i przekonać użytkowników do dokonania zakupu.
Dodatkowo, Google Analytics oferuje analitykę e-commerce czyli możliwość śledzenia konwersji i osiągniętych wyników sprzedażowych. Dzięki temu możesz monitorować liczbę zamówień, wartość sprzedaży, średnią wartość zamówienia, najpopularniejsze produkty oraz współczynnik konwersji. To cenne informacje, które pomogą Ci zwiększyć sprzedaż. Zobacz jak włączyć zaawansowaną analitykę GA dla e-commerce.
Jeżeli masz już utworzoną usługę w Google Analytics to przejdź do pkt.2. Jeżeli nie masz jeszcze usługi to zacznij od pkt.1.
1. Wejdź do serwisu Google Analytics, i załóż usługę klikając "Utwórz usługę".
Jeśli chcesz utworzyć jednocześnie usługę Universal Analytics dla stron AMP to kliknij "Opcje Zaawansowne". Jeżeli jednak nie planujesz stron AMP to możesz pominąć opcje zaawansowane.
2. Po utworzeniu usługi przejdź do jej administrowania klikając śrubkę w lewym dolnym rogu "Administracja".
3. Po przejściu do Administracji usługą wybierz w menu zakładkę "Strumienie danych". Kliknij w usługę.
4. Pojawi się okno "Szczegóły strumienia danych". Skopiuj Identyfikator pomiaru. Jest on w formacie G-XXXXXXXX
1. Zaloguj się do Najszybszej i wejdź do ustawień witryny.
2. W zakładce "Analityka" wklej skopiowany wcześniej Identyfikator pomiaru w pole Google Analytics 4.
3. Zapisz ustawienia witryny.
Usługi analityki Google Analytics zwykle potrzebują 24h aby zaczęły zbierać i pokazywać dane w raportach.
Jeżeli prowadzisz w Najszybszej sklep internetowy dowiedz się jak włączyć Google Analytics dla e-commerce.
Zajrzyj do Centrum Pomocy ze wskazówkami jak zaprojektować i skonfigurować stronę.
Możesz zlecić nam stworzenie strony lub sklepu w atrakcyjnej cenie.
Skontaktuj się z nami. Zapewniamy profesjonalną i szybką pomoc techniczną.
Korzystając z naszej witryny zgadzasz się na stosowanie przez nas cookies. Używamy niezbędnych cookies oraz opcjonalnych.
Polityka prywatności