Dostępne w planach:
W sklepie internetowym zbudowanym w Najszybszej możesz sprzedawać produkty fizyczne, usługi oraz produkty cyfrowe. Produkty cyfrowe są dostarczane do klienta na jego skrzynkę e-mail zaraz po zarejestrowaniu płatności za zamówienie.
Jakie produkty cyfrowe możesz sprzedawać w swoim sklepie internetowym?
Dzięki możliwości sprzedaży produktów cyfrowych w Twoim sklepie, masz szeroki zakres możliwości i elastyczność w oferowaniu różnorodnych treści i usług online.
1. Uzupełnij standardowe obowiązkowe pola dla produktu:
ebook-proza-poezja
2. W ustawieniach produktu zaznacz Typ produktu - "Produkt cyfrowy". Produkt cyfrowy nie wymaga ustawień kosztów dostawy, form wysyłki. Zawsze wysyłany jest mailowo bezpłatnie.
Po wybraniu typu produktu pokaże się zakładka "Dane cyfrowe".
3. Wybierz typ danych cyfrowych: plik do pobrania, kod dostępu lub link dostępu. Każdy typ ma inne ustawienia umożliwiające jego sprzedaż.
W zakładce "Dane cyfrowe" wybierz typ danych cyfrowych "Plik do pobrania". Załaduj plik cyfrowy, jaki chcesz sprzedawać.
Możesz przesłać plik w dowolnym formacie np. PDF, MOBI, EPUB, MP3, ZIP, RAR. Maksymalny rozmiar pliku to 100MB.
Określ maksymalną liczbę pobrań dla klienta oraz wpisz ile dni od zakupu klient będzie mógł pobrać plik.
W zakładce "Dane cyfrowe" wybierz typ danych cyfrowych "Tekst".
Określ typ wartości:
W zakładce "Dane cyfrowe" wybierz typ danych cyfrowych "Link".
Adres URL do serwisu zewnętrznego powinien być bezpieczny czyli z certyfikatem SSL. Adres powinien zaczynać się od https://
W zakładce "Opisy" możesz dodać opisy produktu. Treść każdego pola możesz pokazać na stronie produktu za pomocą wywołania danych ustawianych w Kreatorze.
W tej zakładce możesz dodać zdjęcia produktu.
Pierwsze dodane zdjęcie będzie głównym zdjęciem produktu, wyświetlanym na wszystkich listach produktów. Dodatkowe zdjęcia będą wyświetlane w galerii zdjęć na stronie produktu. Kolejność zdjęć możesz zmienić klikając strzałki. Akceptowane formaty graficzne: JPEG/JPG, PNG, WEBP. Maksymalny ciężar jednego zdjęcia to 300KB.
Masz możliwość załadowania innego zdjęcia używanego podczas udostępniania w mediach społecznościowych np. Facebook, Twitter, Whatsapp. Załaduj tylko wtedy jeżeli ma być inne niż zdjęcie główne. Zdjęcie powinno mieć proporcje 1.9:1 i wymiary minimalne 600x315 px
Masz możliwość załadowania innego zdjęcia używanego w plikach produktowych (feedach) np. Google Merchant Center. Załaduj tylko wtedy jeżeli ma być inne niż zdjęcie główne. Zdjęcie powinno mieć minimalne wymiary 100x100 px lub 250x250 px dla odzieży.
W zakładce SEO zweryfikuj poprawność ustawień ważnych dla widoczności i pozycjonowania w wyszukiwarkach.
Wybierz kategorię lub kategorie, w których wyświetlany będzie produkt. Jeżeli produkt należy do podkategorii to wybierz także jego kategorię nadrzędną. Aby wybrać kilka różnych opcji użyj klawisza `Control`, `Ctrl` lub `command`.
Zobacz: Jak dodać kategorie w sklepie
Opcjonalnie wybierz produkty powiązane z tym produktem. Będziesz mógł wtedy na stronie produktu pokazać listę produktów powiązanych. Aby wybrać kilka różnych opcji użyj klawisza `Control`, `Ctrl` lub `command`.
Zobacz: Jak dodać produkty powiązane
Uzupełnij informacje dodatkowe o produkcie:
Po wprowadzeniu zmian zapisz ustawienia produktu.
Zajrzyj do Centrum Pomocy ze wskazówkami jak zaprojektować i skonfigurować stronę.
Możesz zlecić nam stworzenie strony lub sklepu w atrakcyjnej cenie.
Skontaktuj się z nami. Zapewniamy profesjonalną i szybką pomoc techniczną.
Korzystając z naszej witryny zgadzasz się na stosowanie przez nas cookies. Używamy niezbędnych cookies oraz opcjonalnych.
Polityka prywatności