1. Strona główna
  2. Pomoc
  3. Jak dodać produkt fizyczny w sklepie

Jak dodać produkt fizyczny w sklepie

Dostępne w planach:

W sklepie internetowym zbudowanym w Najszybszej możesz sprzedawać produkty fizyczne, produkty cyfrowe lub usługi.

Cechy szczególne produktu fizycznego jako typu produktu:

  • Produkt fizyczny wymaga ustawienia stref dostawy, form wysyłki oraz kosztów dostawy (usługa lub produkt cyfrowy tego nie wymagają).
  • W formularzu zamówienia Klient musi podać adres dostawy fizycznej (czego nie musi robić przy zamawianiu usługi lub produktu cyfrowego)
  • Klient może zamówić wiele sztuk produktu (w przypadku produktu cyfrowego może zamówić 1 sztukę)
  • Produkt fizyczny może mieć warianty (usługa lub produkt cyfrowy nie mają wariantów)

Wejdź w ustawienia produktu

Sklep → Produkty → Edycja produktu

Jeżeli chcesz sprzedawać produkt fizyczny to w ustawieniach produktu w głównej zakładce zaznacz Typ produktu - "Produkt fizyczny".

typ produkt fizyczny
typ produkt fizyczny<br>

Uzupełnij obowiązkowe pola dla produktu:

  • Nazwa produktu np. Obraz Kwiaty Polne
  • Typ VAT i stawka VAT
  • Cena
  • Dostępna liczba
  • Slug produktu - część adresu URL unikalna dla produktu np. obraz-kwiaty-polne

Zobacz też: Jak dodać usługę w sklepie

Zobacz też: Jak dodać produkt cyfrowy w sklepie

Zobacz też: Jak skonfigurować koszty wysyłki

Produkt fizyczny bez wariantów

Sprzedawaj produkty bez wariantów. To standardowe produkty fizyczne. Powinny to być produkty unikalne, to znaczy mające unikalne nazwy, adresy URL i w szczególności opisy. Jest to istotne dla optymalizacji produktów pod wyszukiwarki (SEO).

przykładowa strona produktu
przykładowa strona produktu<br>

Dla produktu bez wariantów flaga "Produkt ma warianty" powinna być nieaktywna.

produkt bezwariantowy
produkt bezwariantowy<br>

Produkt fizyczny z wariantami

W sklepie internetowym możesz sprzedawać produkty z wariantami, co jest szczególnie przydatne w przypadku produktów o tej samej nazwie i opisie, ale dostępnych w różnych rozmiarach, kolorach czy pojemnościach.

Zamiast tworzyć osobne produkty o identycznym opisie, różniące się jedynie kolorem czy pojemnością, lepiej dodać produkt wariantowy. Dzięki temu produkt będzie miał jedną nazwę, opis, opinie klientów i adres URL. Na stronie produktu klienci będą mogli wygodnie wybierać warianty za pomocą pola wyboru.

produkt z wariantami koloru
produkt z wariantami koloru<br>

Jak dodać warianty do produktu?

Zobacz osobny artykuł pomocy: Jak dodać warianty do produktu.

Ostatnia aktualizacja: 2023-12-19

Jak możemy Ci pomóc?

Zajrzyj do Centrum Pomocy ze wskazówkami jak zaprojektować i skonfigurować stronę.

Możesz zlecić nam stworzenie strony lub sklepu w atrakcyjnej cenie.

Skontaktuj się z nami. Zapewniamy profesjonalną i szybką pomoc techniczną.


© 2020-2024 Strona zbudowana i hostowana w Najszybsza.pl

Prywatność

Korzystając z naszej witryny zgadzasz się na stosowanie przez nas cookies. Używamy niezbędnych cookies oraz opcjonalnych.

Polityka prywatności