Zadbaj o estetyczną prezentację swoich produktów w sklepie, ponieważ poprawa wyglądu listy produktów może przyczynić się do zwiększenia odwiedzin stron produktowych.
Wykorzystaj dostępne bezpłatne narzędzia do personalizacji wyglądu sklepu. W innych platformach e-commerce często brakuje takiej możliwości albo musisz dodatkowo zapłacić za zmianę wyglądu szablonu, co może wiązać się z kosztami nawet w wysokości kilkuset złotych.
W Najszybszej możesz samodzielnie skonfigurować liczbę produktów wyświetlanych w rzędach, możesz zobaczyć jak się prezentują, cofnąć zmiany lub wybrać inną opcję. To bardzo wygodna funkcja, która pozwala stworzyć sklep dopasowany do specyfiki twojej oferty.
Wejdź do Kreatora stron. Przejdź na stronę gdzie prezentujesz produkty na listach, w siatce lub karuzeli. Kliknij w listę produktów i przejdź do jej ustawień do zakładki "Styl". Wybierz najlepszą opcję dla Twojego sklepu.
Dla dużych ekranów możesz ustawić 2, 3, 4, 5 lub 6 produktów wyświetlanych w rzędach. Dla telefonów możesz w rzędzie wyświetlać 1 lub maksymalnie 2 produkty.
Zastosuj tylko dwa produkty w rzędzie gdy zależy ci na tym aby produkty miały przestrzeń, a ich zdjęcia były wyjątkowo duże. To rozwiązanie sprawdza się w przypadku produktów luksusowych, rękodzieła czy biżuterii. Taka prezentacja podkreśla ekskluzywność i elegancję. Pozwala to na wyeksponowanie detali i wysokiej jakości materiałów użytych do produkcji produktów. Każdy produkt może być starannie zaprezentowany, co przyciągnie uwagę klientów zainteresowanych unikalnymi produktami. Zadbaj o doskonałą jakość zdjęć.
Zastosuj 3 produkty gdy chcesz aby zdjęcia produktów były duże. To idealna prezentacja mebli, akcesorii kuchennych, rękodzieła, sztuki itp. W boxie masz sporo miejsca i możesz powiększyć czcionkę dla nazwy produktu lub ceny.
To klasyczny układ produktów w sklepie internetowym. Ma wszechstronne zastosowanie ponieważ boxy z produktami są średniej wielkości. Możesz tak pokazać kosmetyki, elektronikę, odzież, zabawki, akcesoria, a także wiele innych produktów z różnych branż.
Jeżeli masz dużą ofertę warto pokazać więcej produktów na stronie. 5 produktów w rzędzie to optymalna liczba, aby klient mógł szybko przejrzeć szeroki asortyment jednym spojrzeniem. Zwróć uwagę, że w tym układzie boxy produktów są niewielkie więc nie widać szczegółów zdjęć. Nazwy produktów też powinny być krótkie i treściwe a czcionka nazwy produktu i ceny nieco pomniejszona aby boxy ładnie się prezentowały. To jest dobry układ dla książek, produktów spożywczych, zabawek, narzędzi, gadżetów itp.
W branżach, gdzie szczegóły na zdjęciach nie są kluczowe dla klientów, a raczej ogólny wygląd produktów, umieszczenie 6 produktów w rzędzie pozwala na bardzo szybkie przeglądanie asortymentu. Na jednej stronie możesz wyświetlić wtedy dużo ofert. Jeśli produkt jest powszechnie znany klientom wystarczy małe zdjęcie aby podjął decyzję o przejściu na stronę produktu. W tej prezentacji musisz zmniejszyć czcionkę dla nazwy produktu i ceny aby boxy prezentowały się dobrze na każdym ekranie.
Podsumowanie
Decyzja o ilości zdjęć w rzędach w sklepie internetowym zależy głównie od rodzaju produktów. Dopasuj tę liczbę do specyfiki swojej oferty i ustaw taki, który generuje najwięcej przejść na strony produktów.
Zajrzyj do Centrum Pomocy ze wskazówkami jak zaprojektować i skonfigurować stronę.
Możesz zlecić nam stworzenie strony lub sklepu w atrakcyjnej cenie.
Skontaktuj się z nami. Zapewniamy profesjonalną i szybką pomoc techniczną.
NAJSZYBSZA
Najszybsza to polski kreator stron www i sklepów internetowych. Narzędzie do tworzenia szybkich, prostych, ładnych serwisów ze świetnymi parametrami dla Google.
Korzystając z naszej witryny zgadzasz się na stosowanie przez nas cookies. Używamy niezbędnych cookies oraz opcjonalnych.
Polityka prywatności