1. Strona główna
  2. Pomoc
  3. Jak włączyć płatności online imoje w sklepie internetowym

Jak włączyć płatności online imoje w sklepie internetowym

Dostępne w planach:

Dowiedz się jak podłączyć bramkę płatności online imoje w swoim sklepie internetowym.

Zobacz: Cennik planów

Co to jest imoje?

Bramka płatności imoje prowadzona jest przez ING Bank Śląski. Możesz zintegrować bramkę imoje w swoim sklepie jeżeli posiadasz rachunek w ING. Prowadzenie i obsługa bramki jest bezpłatna, ING pobiera tylko prowizję od wpłaconych kwot.

Bez opłat na starcie. ING pobiera 0% prowizji od transakcji przez pierwsze 3 miesiące, w kolejnych miesiącach prowizja wynosi 1,4%-1,59%.

Dla swoich klientów będziesz mógł aktywować w sklepie internetowym takie formy płatności jak BLIK, szybkie przelewy, płatności kartami Visa i Mastercard, płatności odroczone PayPo, Twisto, imoje raty a także portfele elektroniczne Google Pay i Apple Pay.

Dowiedz się więcej o bramce na stronie imoje

Intergracja bramki imoje krok po kroku

  1. Uruchomienie sklepu.
  2. Rejestracja i aktywacja konta sprzedawcy w imoje
  3. Skopiowanie danych integracyjnych z imoje
  4. Uzupełnienie adresu notyfikacji
  5. Uzupełnienie danych integracyjnych w panelu sklepu w Najszybszej.
  6. Złożenie zamówienia testowego

Krok 1: Uruchomienie sklepu

Sklep powinien być dostępny pod domeną i gotowy do uruchomienia sprzedaży produktów. W szczególności powinien mieć wykupiony plan SHOP. Ponadto sklep powinien posiadać strony z Regulaminem, Polityką Prywatności, a w sklepie powinny być dostępne produkty do zamówienia.

Krok 2: Rejestracja i aktywacja konta w imoje

Aby zarejestrować konto sprzedawcy w iMoje należy skontaktować się z imoje przez ich stronę https://imoje.pl. Aby podłączyć płatności w sklepie konto imoje powinno być aktywne i wszelkie formalności dopełnione. Twoje konto musi być aktywowane przez obsługę imoje aby płatności w sklepie zaczęły działać poprawnie.

Krok 3: Skopiowanie danych integracyjnych z imoje

1. Zaloguj się do panelu imoje aby skopiować dane do integracji.

Dane te znajdziesz w panelu sprzedawcy w zakładce "Dane do integracji":

Sklepy → Szczegóły sklepu → Dane do integracji

dane do integracji sklepu imoje
dane do integracji sklepu imoje<br>

Potrzebny będzie:

  • Identyfikator klienta
  • Identyfikator sklepu
  • Klucz sklepu

Krok 4: Uzupełnij adres notyfikacji w panelu imoje

1. W danych do integracji w panelu imoje uzupełnij "Adres notyfikacji". Wpisz poniższy adres:

https://najszybsza.pl/_/store/imoje/notification

Zwróć uwagę, że adres notyfikacji powinien być w domenie Najszybszej.

Krok 5: Uzupełnij dane integracyjne w panelu Najszybszej

1. W nowym oknie przeglądarki zaloguj się do panelu Najszybszej i przejdź do ustawień swojego sklepu, do zakładki Sposoby płatności

Sklep → Ustawienia → Sposoby płatności

konfiguracja bramki imoje ING
konfiguracja bramki imoje ING<br>

2. Kliknij przycisk "Konfiguruj" przy bramce imoje i otwórz ustawienia bramki płatniczej.

3. W otwartym okienku zaznacz "Aktywacja sposobu płatności"

aktywacja bramki płatności imoje
aktywacja bramki płatności imoje

4. Uzupełnij wszystkie pola. Wklej w polach wartości skopiowane z panelu imoje

  • Identyfikator klienta
  • Identyfikator sklepu
  • Klucz sklepu

5. Wybierz tryb w jakim ma działać system płatności. Aby uruchomić rzeczywiste płatności wybierz opcję "System produkcyjny LIVE".

6. Zapisz ustawienia sposobu płatności, a następnie zapisz ustawienia sklepu.

Krok 6: Złóż zamówienie testowe

Złóż w sklepie zamówienie testowe. Jeżeli bramka nie działa to dowiedz się poniżej jakie mogą być tego przyczyny.

Najczęstsze problemy przy aktywacji imoje czyli dlaczego bramka płatnicza nie działa

  1. Nie posiadasz aktywnego planu SHOP.
  2. Twoje konto w imoje nie zostało aktywowane przez obsługę imoje. Sama rejestracja w systemie nie wystarczy, musisz skontaktować się z imoje, dopełnić formalności i aktywować płatności.
  3. Identyfikator klienta, sklepu lub klucz nie zostały skopiowane poprawnie do panelu Najszybszej. Zwróć uwagę aby na początku lub na końcu wartości nie było spacji lub dodatkowych znaków.
  4. Nie został wpisany adres notyfikacji w ustawieniach sklepu w panelu imoje.

Jeżeli potrzebujesz dodatkowej pomocy technicznej przy konfiguracji bramki płatności w Najszybszej skontaktuj się z nami.

Logotypy imoje do umieszczenia na stronie

Przygotowaliśmy dla Twojego sklepu logotypy płatności imoje. Poniższe banery możesz zastosować na stronie koszyka, w stopce sklepu lub gdziekolwiek chcesz w witrynie. Kliknij prawym klawiszem myszy i pobierz na dysk.

Logotypy transparentne do jasnego tła

imoje 3 klasyczne
imoje 3 klasyczne<br>
logo imoje płatności
logo imoje płatności<br>
logotyp imoje karty blik
logotyp imoje karty blik<br>
logo imoje
logo imoje<br>
logo imoje
logo imoje<br>
logotyp imoje wszystkie płatności
logotyp imoje wszystkie płatności<br>
logo imoje vertical
logo imoje vertical<br>

Logotypy transparentne do ciemnego tła

logotyp imoje do ciemnego tła
logotyp imoje do ciemnego tła<br>
logotyp imoje do ciemnego tła wszystkie
logotyp imoje do ciemnego tła wszystkie<br>

Wszystkie płatności transparentne

wszystkie płatności
wszystkie płatności<br>
Ostatnia aktualizacja: 2023-12-15

Jak możemy Ci pomóc?

Zajrzyj do Centrum Pomocy ze wskazówkami jak zaprojektować i skonfigurować stronę.

Możesz zlecić nam stworzenie strony lub sklepu w atrakcyjnej cenie.

Skontaktuj się z nami. Zapewniamy profesjonalną i szybką pomoc techniczną.


© 2020-2024 Strona zbudowana i hostowana w Najszybsza.pl

Prywatność

Korzystając z naszej witryny zgadzasz się na stosowanie przez nas cookies. Używamy niezbędnych cookies oraz opcjonalnych.

Polityka prywatności