1. Strona główna
  2. Pomoc
  3. Jak włączyć płatności online Przelewy24 w sklepie internetowym

Jak włączyć płatności online Przelewy24 w sklepie internetowym

SZYBKIE TWORZENIE STRON INTERNETOWYCH

Ostatnia aktualizacja: 2022-03-31

Dowiedz się jak podłączyć bramkę płatności online Przelewy24 w swoim sklepie internetowym.

Płatności online dostępne są dla stron posiadających plan E-COMMERCE.

Zobacz: Cennik planów

Bramka płatności Przelewy24 jest dostępna dla każdego przedsiębiorcy. Prowadzenie i obsługa bramki jest bezpłatna, standardowa prowizja pobierana przez Przelewy24 to 1,9%.

Rejestracja konta w Przelewy24

Aby zintegrować bramkę ze sklepem internetowym trzeba wcześniej zarejestrować konto w Przelewy24 i posiadać gotowy do uruchomienia sprzedaży (lub działający już) sklep internetowy. Aby podłączyć płatności Przelewy24 konto powinno być aktywne i wszelkie formalności dopełnione.

Zarejestruj konto sprzedawcy w Przelewy24 klikając w poniższy link i wypełniając formularz:

Zarejestruj konto w Przelewy24

Tak wygląda formularz rejestracji:

formularz rejestracji konta w przelewy24
formularz rejestracji konta w przelewy24<br>

Aby podłączyć płatności Przelewy24 w sklepie konto powinno być aktywne i wszelkie formalności dopełnione.

Jak włączyć płatności online Przelewy24 w sklepie

1. Zaloguj się do Przelewy24 aby skopiować dane do integracji.

Dane te znajdziesz w swoim panelu sprzedawcy Przelewy24.pl. Zaloguj się do panelu przelewy24 i przejdź tam do zakładki:

Moje konto → Moje dane → Dane konta

Wybierz konto sklepu. Jeżeli posiadasz jedno konto to od razu zostaniesz przekierowany do szczegółów tego konta.

W ustawieniach konta znajdziesz potrzebne dane do konfiguracji płatności w sklepie:

  • ID konta - skopiuj
  • Klucz API - skopiuj
  • Klucz do CRC - skopiuj
  • Adresy IP - skontaktuj się z nami, przekażemy ci odpowiednie wartości
dane do API i konfiguracji
dane do API i konfiguracji

2. W nowym oknie przeglądarki zaloguj się do panelu Najszybszej i przejdź do ustawień swojego sklepu, do zakładki Bramki płatności

Sklep → Ustawienia → Bramki płatności → Konfiguruj Przelewy24

konfiguracja przelewy24
konfiguracja przelewy24<br>

3. W otwartym okienku zaznacz "Aktywacja bramki" oraz wklej uzyskane wcześniej z panelu Przelewy24 wartości do odpowiednich pól:

pola do konfiguracji przelewy24
pola do konfiguracji przelewy24<br>

Wklej do pól wartości uzyskane z panelu Przelewy24 (pkt 1.)

  • Identyfikator sprzedawcy - to jest ID konta w Przelewy24
  • Identyfikator sklepu - wpisz ten sam numer, chyba że w panelu Przelewy24 ten numer jest inny, niż ID konta.
  • Klucz API - 32-znakowy klucz dostępu do raportów
  • Klucz do CRC - 16-znakowy klucz

4. W tym samym oknie wybierz tryb w jakim ma działać system płatności. Aby uruchomić rzeczywiste płatności wybierz opcję "System produkcyjny".

system produkcyjny
system produkcyjny<br>

5. Zapisz ustawienia bramki, a następnie zapisz ustawienia sklepu.

6. Skontaktuj się z nami aby uzupełnić adresy IP sklepu w panelu Przelewu24.

Jak przetestować System płatności Przelewy24?

Zalecamy najpierw przetestować system płatności. W tym celu wybierz opcję "System testowy (SANDBOX)". Pamiętaj, że klucze dla Systemu testowego Sandbox i Systemu produkcyjnego są inne. Aby uzyskać klucze dla Systemu testowego musisz uruchomić środowisko testowe Sandbox w panelu Przelewy24.

sandbox przelewy24
sandbox przelewy24<br>

Jak aktywować Przelewy24 na stronie?

Po wykonaniu niezbędnej konfiguracji w panelu Najszybszej opisanej wyżej skontaktuj się z działem biznesowym Przelewy24. Powiadom, że Twój sklep jest gotowy do przyjmowania płatności. Najlepiej zadzwonić +48 616429080. Obsługa Przelewy24 odwiedzi stronę sklepu, sprawdzi regulamin sklepu i politykę prywatności. Dopiero gdy uzna, że wszystko jest poprawnie opublikowane Twoje konto zostanie aktywowane w Przelewy24. Twoje konto musi być aktywowane przez obsługę Przelewy24 aby płatności w sklepie zaczęły działać poprawnie.

Najczęstsze problemy przy aktywacji Przelewy24 czyli dlaczego bramka płatnicza jeszcze nie działa

  1. Twoje konto w Przelewy24 nie zostało aktywowane przez obsługę Przelewy24. Sama rejestracja w systemie nie wystarczy, musisz skontaktować się z P24 i aktywować płatności.
  2. Dane konfiguracyjne z panelu P24 nie zostały skopiowane poprawnie do panelu Najszybszej
  3. Dane konfiguracyjne dla środowiska produkcyjnego (Live) zostały pomylone z danymi konfiguracyjnymi dla środowiska testowego (Sandbox).
  4. Nie wpisałeś w panelu P24 adresów IP sklepu - skontaktuj się z nami abyśmy mogli przekazać ci te dane.

Jeżeli potrzebujesz dodatkowej pomocy technicznej przy konfiguracji bramki płatności skontaktuj się z nami.

Stwórz własną stronę internetową w kreatorze stron www Najszybsza.

Jak możemy Ci pomóc?

© 2020-2023 Strona zbudowana i hostowana w Najszybsza.pl