Dostępne w planach:
Aby wygenerować automatycznie przesyłkę z panelu Najszybszej do systemu InPost upewnij się, że:
1. W Panelu Manager InPost
Płatności > Doładuj konto
i dokonaj zasilenia.2. W Panelu Najszybszej
Ustawienia sklepu > Integracje > InPost
.Ustawienia sklepu > Metody wysyłki
.Ustawienia sklepu > Koszty dostawy
.Po złożeniu zamówienia przez klienta z metodą wysyłki InPost w panelu Najszybszej w części "Dane wysyłki" zobaczysz dane jak na poniższym zrzucie.
1. Kliknij przycisk "Wygeneruj przesyłkę InPost".
2. Po kliknięciu przycisku uzupełnij konieczne dane w okienku.
(a)
- wybierz gabaryt przesyłki(b)
- wybierz sposób nadania przesyłki np. nadanie przez Paczkomat, zlecenie odbioru przez kuriera lub nadanie przez Paczkopunkt.(c)
- jeżeli wybrałeś nadanie przez Paczkomat lub nadanie przez Paczkopunkt to wpisz unikalny numer Paczkomatu lub Paczkopunktu. Pamiętaj, że Punkt nadania i Punkt dostarczenia muszą być różne.3. Kliknij przycisk "Generuj" i odczekaj 3 minuty. Systemy Najszybszej i InPost skomunikują się ze sobą i zostanie wysłane do InPost żądanie wygenerowania przesyłki z danymi klienta.
4. Po 3 minutach kliknij przycisk "Sprawdź status przesyłki". W tabelce pojawi się numer referencyjny pobrany z systemu InPost.
Na tym etapie powinieneś wydrukować etykiety z panelu InPost oraz wysłać przesyłkę do klienta.
Po odświeżeniu statusu przesyłki w tabeli pojawią się nowe informacje takie jak numer nadawczy paczki oraz adres URL śledzenia paczki.
5. Odznacz zamówienie jako wysłane. Zmień status zamówienia na "Wysłane". Klient otrzyma wtedy automatyczne powiadomienie o wysyłce paczki wraz z adresem URL śledzenia przesyłki.
Zajrzyj do Centrum Pomocy ze wskazówkami jak zaprojektować i skonfigurować stronę.
Możesz zlecić nam stworzenie strony lub sklepu w atrakcyjnej cenie.
Skontaktuj się z nami. Zapewniamy profesjonalną i szybką pomoc techniczną.
Korzystając z naszej witryny zgadzasz się na stosowanie przez nas cookies. Używamy niezbędnych cookies oraz opcjonalnych.
Polityka prywatności