1. Strona główna
  2. Pomoc
  3. Jak aktywować przelew tradycyjny w sklepie internetowym

Jak aktywować przelew tradycyjny w sklepie internetowym

Dostępne w planach:

W prosty sposób możesz włączyć przelew bezpośredni, inaczej przelew tradycyjny jako dodatkową metodę płatności w swoim sklepie internetowym.

Chociaż bramki płatnicze są już powszechną metodą płatności, nadal wielu klientów preferuje opłacenie zamówienia za pomocą tradycyjnego przelewu. Oferowanie tej opcji może zwiększyć zaufanie klientów i poprawić konwersję sprzedaży.

Jak działa przelew tradycyjny w sklepie?

  1. Klient w formularzu zamówienia wybiera opcję "przelew tradycyjny".
  2. Po złożeniu zamówienia sklep informuje klienta o szczegółach przelewu, takich jak numer konta bankowego i kwota do zapłaty.
  3. Sprzedawca otrzymuje informację o złożeniu zamówienia z wybraną metodą płatności i oczekuje na przelew od klienta
  4. Po otrzymaniu wpłaty na konto, sprzedawca odznacza w panelu zamówienie jako "zapłacone".
  5. Sprzedawca przystępuje do realizacji zamówienia.

Korzyści z oferowania przelewu tradycyjnego:

  • Zwiększenie zaufania klientów: Klienci, którzy preferują tradycyjne metody płatności, będą bardziej skłonni do zakupu.
  • Redukcja kosztów: Brak prowizji związanych z bramkami płatniczymi.
  • Łatwość w integracji: Przelew bezpośredni można łatwo dodać do metod płatności dostępnych w sklepie.

Jak aktywować przelew tradycyjny w sklepie

1. Przejdź do ustawień sklepu do zakładki "Metody płatności"

ustawienia sklepu
ustawienia sklepu<br>

2. kliknij "Konfiguruj" przy metodzie "Przelew tradycyjny na rachunek bankowy".

3. Skonfiguruj metodę.

ustawienia przelewu tradycyjnego
ustawienia przelewu tradycyjnego<br>
  • Aktywuj metodę płatności zaznaczając pole "Aktywacja płatności"
  • Wprowadź dane konta czyli IBAN International Bank Account Number (Międzynarodowy numer rachunku bankowego). Numer IBAN w Polsce składa się z kodu kraju (PL) oraz 26 cyfr.
  • Wprowadź dane sklepu potrzebne klientowi do wykonania przelewu: nazwa firmy, adres lub dane imienne oraz adres.
  • Wprowadź tytuł wpłaty. Aby zastosować zmienną z numerem zamówienia, która będzie wypełniana dynamicznie wpisz np. Zamówienie numer {{order.strd_number}}

4. Zapisz ustawienia metody płatności i ustawienia sklepu.

Powiadomienie dla klienta

Klient po złożeniu zamówienia z wybraną metodą płatności "przelew tradycyjny" otrzymuje powiadomienie na adres e-mail z informacją o szczegółach przelewu jaki powinien wykonać m.in. danych sklepu, numerze konta bankowego i kwocie do zapłaty. Szczegóły te są generowane automatycznie do treści powiadomień na bazie informacji wpisanych w ustawieniach metody płatności.

Ostatnia aktualizacja: 2024-05-27

Jak możemy Ci pomóc?

Zajrzyj do Centrum Pomocy ze wskazówkami jak zaprojektować i skonfigurować stronę.

Możesz zlecić nam stworzenie strony lub sklepu w atrakcyjnej cenie.

Skontaktuj się z nami. Zapewniamy profesjonalną i szybką pomoc techniczną.


© 2020-2024 Strona zbudowana i hostowana w Najszybsza.pl

Prywatność

Korzystając z naszej witryny zgadzasz się na stosowanie przez nas cookies. Używamy niezbędnych cookies oraz opcjonalnych.

Polityka prywatności