Dostępne w planach:
W sklepie możesz wybrać jeden z trzech sposobów naliczania kosztów dostawy. Dzięki temu masz pełną kontrolę nad tym, jak wyliczane są opłaty dla klientów w zależności od rodzaju zamówienia i polityki cenowej. Nasze rozwiązania pozwalają dokładnie dopasować opłaty do Twojego asortymentu i strategii sprzedaży.
Każdy z tych sposób możesz stosować osobno lub w połączeniu z funkcją Gabaryty dla produktów o niestandardowych wymiarach.
Koszty dostawy naliczane są dla zamówień z produktami fizycznymi. Do zamówień usług lub/i produktów cyfrowych nie jest doliczana dostawa.
Sposób naliczania kosztów dostawy do zamówień możesz zmienić w systemie w dowolnym momencie. Pamiętaj jednak, aby poinformować o tym swoich klientów.
Przejdź do zakładki "Koszty dostawy"
Sklep → Ustawienia → Koszty dostawy

Koszty są wyliczane w oparciu o wartość produktów w koszyku. Ustal przedziały kwotowe dla wybranej strefy dostawy i przewoźnika, np.
Dla kogo: Idealne dla sklepów, gdzie produkty mają zbliżoną wagę (np. kosmetyki, akcesoria, odzież).
Zalety:
Wady:
Koszt wysyłki zależy od łącznej wagi produktów w koszyku. Definiujesz przedziały wagowe, np.:
Dla kogo: Dla sklepów z produktami o dużych różnicach wagowych (np. artykuły spożywcze, chemia, narzędzia, sprzęt sportowy, części wymienne, dekoracje).
Zalety:
Wady:
Najbardziej elastyczny sposób, który uwzględnia zarówno wagę, jak i wartość zamówienia. Każda pozycja w tabeli określa dwa zakresy jednocześnie: wagę i wartość, np.:
Dla kogo: Dla sklepów z szerokim asortymentem o różnych wagach i cenach (np. sprzęt AGD, elektronika, meble, akcesoria). Dla każdego sklepu, który chce mieć maksymalnie dopasowane koszty wysyłki do swojej oferty.
Zalety:
Wady:
💡 Ważna wskazówka: Niezależnie od wybranego sposobu naliczania, pamiętaj o uzupełnieniu tabeli o wszystkie możliwe scenariusze wysyłki (np. różne wagi lub wartości). Jeżeli masz w ofercie produkty oznaczone flagą "Gabaryt" to dla nich też ustaw osobne koszty dostawy. Brak przedziału może spowodować brak obliczenia kosztu dostawy w formularzu zamówienia.
👉🏻 Dowiedz się Jak dodać koszty wysyłki
Funkcja Gabaryty umożliwia dodanie osobnych kosztów dostawy dla produktów o niestandardowych wymiarach lub specjalnych wymaganiach logistycznych — niezależnie od wybranego sposobu naliczania kosztów wysyłki (czyli wg wartości, wagi lub w trybie hybrydowym).
👉🏻 Dowiedz się więcej: Jak działa funkcja produkty gabarytowe
Zajrzyj do Centrum Pomocy ze wskazówkami jak zaprojektować i skonfigurować stronę.
Możesz zlecić nam stworzenie strony lub sklepu w atrakcyjnej cenie.
Skontaktuj się z nami. Zapewniamy profesjonalną i szybką pomoc techniczną.
NAJSZYBSZA
Najszybsza to 🇵🇱 polski kreator stron i sklepów internetowych. Narzędzie do tworzenia szybkich, prostych, ładnych serwisów ze świetnymi parametrami dla Google.
POMOC
Korzystając z naszej witryny zgadzasz się na stosowanie przez nas cookies. Używamy niezbędnych cookies oraz opcjonalnych.
Polityka prywatności