Ostatnia aktualizacja: 2024-01-03
Dla wybranego sposobu dostawy możesz dodać adres URL śledzenia przesyłki. Każdy przewoźnik ma inny adres URL. Wpisz adres tylko jeśli zamierzasz uzupełniać w panelu numery nadawcze przesyłek.
Jeżeli wprowadzisz numer nadawczy dla zamówienia oraz adres śledzenia w sposobie dostawy to wtedy na stronie ze statusem zamówienia, która udostępniana jest Klientowi będzie widoczny przycisk "Śledź przesyłkę". Po jego kliknięciu Klient przejdzie na stronę kuriera gdzie będzie mógł śledzić trasę paczki.
1. Dodaj adres śledzenia do sposobu dostawy
Sklep → Ustawienia sklepu → Sposoby dostawy → Edycja sposobu dostawy
W polu adres URL śledzenia przesyłki dodaj adres dla wybranej formy dostawy / kuriera.
Adresy polskich przewoźników:
Poczta Polska
https://emonitoring.poczta-polska.pl/?numer={{tracking_number}}
Kurier UPS
https://wwwapps.ups.com/WebTracking?loc=pl_PL&tracknum={{tracking_number}}
Kurier GLS
https://gls-group.eu/PL/pl/sledzenie-paczek?match={{tracking_number}}
Kurier DPD
https://tracktrace.dpd.com.pl/parcelDetails?p1={{tracking_number}}
Kurier DHL
https://sprawdz.dhl.com.pl/laststatus.aspx?NR1={{tracking_number}}
InPost
https://inpost.pl/sledzenie-przesylek?number={{tracking_number}}
Fedex
https://poland.fedex.com/domestic-shipping/pub/tracktrace.do?action=track&packageId={{tracking_number}}
Powyższe adresy są kompletne, nie dopisuj do nich żadnych numerów, znaków. Numery nadawcze zostaną uzupełnione automatycznie w miejscu {{tracking_number}}.
2. Zapisz sposób dostawy.
3. Zapisz ustawienia sklepu.