Ostatnia aktualizacja: 2022-12-20
Dla dowolnego sposobu dostawy możesz dodać adres śledzenia przesyłki. Każdy kurier ma inny adres URL. Wpisz adres tylko jeśli zamierzasz uzupełniać w panelu numery nadawcze przesyłek.
Jeżeli wprowadzisz numer nadawczy przy zamówieniu oraz adres śledzenia w sposobie dostawy to wtedy na stronie ze statusem zamówienia, która udostępniana jest Klientowi będzie widoczny przycisk "Śledź przesyłkę". Po jego kliknięciu Klient przejdzie na stronę kuriera gdzie będzie mógł śledzić trasę paczki.
1. Dodaj adres śledzenia do sposobu dostawy
Sklep → Ustawienia sklepu → Sposoby dostawy → Edycja sposobu dostawy
W polu adres URL śledzenia przesyłki dodaj adres dla wybranej formy dostawy / kuriera.
Adresy polskich przewoźników:
https://emonitoring.poczta-polska.pl/?numer={{tracking_number}}
https://wwwapps.ups.com/WebTracking?loc=pl_PL&tracknum={{tracking_number}}
https://gls-group.eu/PL/pl/sledzenie-paczek?match={{tracking_number}}
https://tracktrace.dpd.com.pl/parcelDetails?p1={{tracking_number}}
https://sprawdz.dhl.com.pl/laststatus.aspx?NR1={{tracking_number}}
https://poland.fedex.com/domestic-shipping/pub/tracktrace.do?action=track&packageId={{tracking_number}}
Powyższe adresy są kompletne, nie dopisuj do nich żadnych numerów. Numery nadawcze zostaną uzupełnione automatycznie w miejscu {{tracking_number}}.
2. Zapisz sposób dostawy. Zapisz ustawienia sklepu.
NAJSZYBSZA
Najszybsza to polski kreator stron www i sklepów internetowych. Narzędzie do tworzenia szybkich, prostych, ładnych serwisów ze świetnymi parametrami dla Google.