Ostatnia aktualizacja: 2022-02-10
W sklepie internetowym wysyłane są klientowi automatyczne powiadomienia dla poniższych zdarzeń:
Klient otrzymuje powiadomienie na adres e-mail, który podał podczas składania zamówienia. Powiadomienie ma charakter informacyjny, klient nie musi odpowiadać na nie czy podejmować innych akcji.
W ustawieniach sklepu, w zakładce "Powiadomienia" możesz:
Domyślne ustawienia powiadomień wyglądają tak jak poniżej:
Powyższe ustawienia oznaczają, że do klientów wysyłane są powiadomienia o domyślnych treściach. Aby zmienić treści powiadomień:
1. Zaznacz pole wyboru "Własne teksty dla powiadomień".
2. Kliknij przycisk "Edytuj treści powiadomień".
3. W okienku edycji powiadomień wybierz zdarzenie, dla którego chcesz zmienić teksty.
4. Zmień teksty w polach: Tytułu powiadomienia, Nagłówek, Tekst i Stopka.
5. Zapisz ustawienia powiadomień i sklepu.
Przykładowy domyślny szablon powiadomienia wysyłanego do klienta po zdarzeniu wygląda tak jak poniżej. Jest on już wstępnie sformatowany.
Teksty w oznaczonych na czerwono fragmentach możesz zmienić w ustawieniach powiadomień. Są to:
Możesz stosować zmienne w tekstach:
{{order.strd_number}}
{{store.stor_label}}
Oznaczony na fioletowo fragment jest stały i nie możesz go zmienić. W zależności od zdarzenia pojawia się tam link do statusu zamówienia lub link do pobrania produktu cyfrowego.