1. Strona główna
  2. Pomoc
  3. Jak aktywować powiadomienia o nowym zamówieniu dla sprzedawcy

Jak aktywować powiadomienia o nowym zamówieniu dla sprzedawcy

Dostępne w planach:

Dowiedz się, jak szybko i łatwo aktywować powiadomienia o nowych zamówieniach na dowolny adres e-mail.

Powiadomienia mogą być wysyłane na kilka adresów jednocześnie. Adresy e-mail mogą być dowolne, zarówno w domenie sklepu, jak i zewnętrzne, np. Gmail.

Powiadomienie przychodzi natychmiast po pomyślnym złożeniu zamówienia.

W treści powiadomienia znajdziesz najważniejsze informacje o zamówieniu, takie jak kwota czy metoda płatności. Dowiesz się, czy zamówienie zostało opłacone przez bramkę płatniczą, czy musisz czekać na przelew od klienta (jeśli aktywowałeś tradycyjny przelew jako metodę płatności). Możesz również przejść bezpośrednio do strony ze szczegółami zamówienia klikając przycisk "Status".

Jak aktywować automatyczne powiadomienia dla sprzedawcy o nowym zamówieniu

1. Wejdź w Ustawienia sklepu do zakładki "Powiadomienia".

powiadomienia dla sprzedawcy nowe zamówienie
powiadomienia dla sprzedawcy nowe zamówienie<br>

2. W ustawieniach "Powiadomienia dla sprzedawcy" wpisz adresy e-mail, na które chcesz otrzymywać powiadomienia o nowym zamówieniu. Możesz wpisać kilka adresów e-mail po przecinku.

3. Zapisz ustawienia sklepu.

Ostatnia aktualizacja: 2024-06-03

Jak możemy Ci pomóc?

Zajrzyj do Centrum Pomocy ze wskazówkami jak zaprojektować i skonfigurować stronę.

Możesz zlecić nam stworzenie strony lub sklepu w atrakcyjnej cenie.

Skontaktuj się z nami. Zapewniamy profesjonalną i szybką pomoc techniczną.


© 2020-2024 Strona zbudowana i hostowana w Najszybsza.pl

Prywatność

Korzystając z naszej witryny zgadzasz się na stosowanie przez nas cookies. Używamy niezbędnych cookies oraz opcjonalnych.

Polityka prywatności